Mac Os X

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikevdkooij

Banned
Lid geworden
1 jan 2011
Laptop Osx86

Ik heb een Toshiba Laptop De L350-PSLD0E

En ik wil daar Mac os x86 Kalyway op installeren

alles werkt perfect alleen heb ik wit beeld, dus is de Kext/Driver niet goed voor mijn Gaka
Maar als ik een x3100 Driver op mijn Iso Bestand wil zetten moet ik hem openen met winrar en dan erbij zetten maar dat gaat niet want dan zegt hij , Alleen mogelijk bij winrar en Zip Bestanden ?? Iemand een idee hoe ik het kan fixen znder mac os x weer opnieuw te installeren zoals wanneer hij start dat ik ff iets intyp ofzoow??:thumb:

Hallo Helpmij,

Ik heb Mac os X op mijn Laptop geinstalleerd (OSX86)

En wat niet werkt is als ik er een USB Stick in doe, dan geeft hij niks aan en gebeurt er niets?

Weet iemand waar ik drivers kan vinden daarvoor ?? want ik kan ze niet vinden
Ooh, en ook Geen Wifi Drivers

Mvg Mikevdkooij

Al geprobeerd om de x3100driver na de installatie teinstalleren?

Dit zou nog wel eens kunnen werken, gelukkig hoef ik het zelf niet uit te checken, mijne draait.. :cool:

Personally i did it just opening the iso you downloaded with macimage from windows (shareware program, just download the try version, it function correctly ) and then, set it to partition mode.
Open the iso, wait to load it, then (if you're not seeing any file or just the same you see with windows, set the option to see hidden files) go into System/Library/Extensions/ and put there your kext Save the file (File -> Save), then burn the new iso.
At boot, start with this option: -f (this will Force the boot to check all its extensions) I hope i could help you.
Have a nice day =)

http://www.macdisk.com/macimgen.php3

Je twee topics samengevoegd, gaat nog steeds over drivers.

@sanderisbestok,

Waarom mag er niet over gepraat worden? Zolang er geen links gegeven worden waar je MAC OS kunt downloaden kan het gewoon.

Ooh sorry, ik dacht dat het niet mocht, dan zal ik vervolgens alles erover proberen te beantwoorden :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan