Mac OSX 10.3 herinstallatie lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jochemjuhb

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2011
Hallo,

Ik heb een PowerMac G4 en de originele Mac OSX 10.3 Panther schijfjes. Heb hem gekregen, toen werkte alles nog prima! Maar hij startte een keertje niet op en toen heb ik een nacht gewacht en heb een herinstallatie uitgevoerd! Dit werkte allemaal gewoon, totdat hij zei bij de actie: 'deel 2 verwerken' dat er installatie fouten zijn opgetreden en dat ik het opnieuw moest proberen! Ik heb het al wel 14 keer uitgevoerd, maar zonder succes. Weet me nu dus helemaal geen raad. Kan iemand mij helpen?

Groeten Jochem

Hoi Jochem,

Wat een toeval! Ik heb een jaar geleden ook mijn PowerMac G4 (Graphite, PCI graphics) afgestoft en sinds een paar dagen heb ik 'm ge-update naar Mac OS 10.1 (Puma). Nu vond ik dat OS nog een beetje beperkt en ik heb mijn PowerMac momenteel goed draaien onder Mac OS 10.3 (Panther).

Nu, even over je probleem; hij geeft aan dat er ergens bij het installatieproces van de tweede disk fouten optreden? Kan het zijn dat er een kras op de schijf zit?

Groeten,
Nilscollection

Nee er zit wel een mini krasje op, maar als dat het kan zijn? Heb jij anders een idee waar ik een versie kan downloaden ofzo?

Groeten Jochem

PS; bedankt dat je reageerde

O ja, het is niet bij de 2de disk, het is echt nog bij CD 1, na het extraeeren ofzo.

Groet Jochem

Dat krasje zal 't 'm zijn, ja. Ik stuur je even een PB, aangezien je torrents hier niet mag delen.

EDIT: als non-donateur gaat dat dus niet op Helpmij... kan ik je op een andere manier bereiken?

Laatst bewerkt:
Een PB is een persoonlijk bericht of privebericht.. deze wordt gebruikt om o.a. e-mail / tel. door te geven maar ook how-to' s of torrents. En dat gaat hier dus niet.

Ik zie je e-mail gewoon niet. Ik stel voor dat je zelf gewoon zoekt naar een torrent voor Mac OS X 10.3 (CD-versie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan