Mac OSX op laptop (acer) HELP HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zorphion

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Berichten
56
Hallo helpmij,

Een paar weken heb ik een iPhone 3G aangeschaft, een geweldig ding :thumb:. Na deze paar weken heb ik uitgebreid kennis gedaan over de iPhone en zijn software. Apple zou een SDK (Software Developers Kit) beschikbaar hebben waarmee het mogelijk zou zijn om zelf apps te maken voor iPhones ;). Die apps worden in de Apple Store geladen, waardoor je er eventueel ook nog een flinke winst kan maken (indien je een goede applicatie op de markt zet)

Helaas is daarvoor een pc/laptop nodig die het Mac OSX besturingssysteem draait. Die heb ik momenteel nog niet :confused:. Wat ik wel heb is een laptop (met intel processor) en vista van het merk Acer. Die bevat:
  • 4GB ram geheugen
  • Intel Processor 2,4 GHz
  • ATI radeon Videokaart
  • Windows Vista Premium
Op deze laptop zou ik dus graag Mac OSX willen draaien. Niet alle hardware hoeft te werken, graag wel een muis, toetsenbord en wifikaart. Ik heb gehoord dat er ook een (niet zo legale) manier is, maar eerst wil ik andere opties bekijken.

Ik hoop op spoedige reacties !

Vriendelijk Groet,
Theodoor de Wit
 
Jobbes,

Ik heb je bericht onzichtbaar gemaakt...volgens mij stonden er illegale links in.....
Ben je een andere mening toegedaan....hoofdmoderator@helpmij.nl
 
Jobbes,

Ik heb je bericht onzichtbaar gemaakt...volgens mij stonden er illegale links in.....
Ben je een andere mening toegedaan....hoofdmoderator@helpmij.nl

Sorry, jammer dat die link erin stond:(

Met vriendelijke groeten,

Jobbes
 
Bedankt jobbes voor je hulp ;)

ik ga het maar eens met ideneb proberen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan