Mac wil mappen niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

belleza

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Hallo,

Ik heb ooit op cds mappen gezet met foto's etc. Deze heb ik weer op mijn mac gezet, nadat mijn windows pc is weggegaan. Nou wil ik daar een paar dingen van verwijderen maar dan krijg ik de melding:
Het onderdeel 'foto' kan niet naar de prullenmand worden verplaatst, omdat het niet kan worden verwijderd.
Dezelfde melding krijg ik dus ook bij een map. Hoe krijg ik nu ooit voor elkaar dat ik die dingen toch kan verwijderen?

Ik weet niet precies of het hier goed staat maar als dat niet zo is hoop ik dat het verplaatst word in plaats van gesloten.
Alvast bedankt voor de hulp!

"Het onderdeel foto" ik neem aan dat het een foto is? kijk eens of je hbt niet hebt geopend in "iPhoto" of een van de ander Apple programma's.
Heeft de map ook een speciale lokatie? bijvoorlbeel in de Mac OS X installatie folder.

Inderdaad is het even belangrijk te weten welke locatie (dus in welke map) de map "foto" staat. Je mag in bepaalde systeem mappen niets verwijderen, dat is alleen maar gemaakt uit zekerheid dat het systeem niet ineens niets meer doet.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan