Mac ziet geen hd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarrin

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2006
Hallo llemaal:D

ik wilde mac een tijdje geleden uit proberen op mijn Windows pc (32-bits), had een mac cd'tje (x86) instalatie starte, vond het bgelijka l mooi, maar toen moest ik mn hd kiezen, en had ik een probleem! In dat menu stond helemaal geen hd, was helemaal leeg, wat kan ik hier aan doen? help me pls!

Alvast bedankt

Was hij FAT of NTFS geformateerd? Kan je niet beter een Apple kopen. Zo krijg je wel een zeer fout beeld van MacOSX.

LaPasta

een apple van 2000 euro is wel een beetje duur voor iemand van 14:) en heb geduld hoor:P maar kan het een rede zijn dat ik het niet helemaal op de juiste manier er aan gekomen kan zijn?:rolleyes:

He, Jarrin

Ik wilde je niet afbranden, :D maar je kan altijd nog op TweedehandsMac.nl kijken. Daar kan je alvast een beetje kijken wat je kansen zijn. Er zijn ook jongens en meiden van jouw leeftijd die zo begonnen zijn. Als je eens echt wil proeven, moet je eens kijken bij een Apple dealer. MacOSX is mooi, maar dan moet je wel het echte ervaren, en niet via discutabele installaties.

Succes, LaPasta

En vergeet niet. Als je eenmaal een Mac heb, vergeet je Windows helemaal.:love:

En vergeet niet. Als je eenmaal een Mac heb, vergeet je Windows helemaal.:love:

Ben het volledig met je eens, LP!

Inderdaad, ik kan me aansluiten bij de vorige posters, d.i.:
-het is illegaal om MacOS op een WinPC te installeren.
-wil je dit toch doen, zul je eerst naar het juiste formaat dienen te formatteren
-je zult, zelfs met MacOS op een PC nooit dezelfde ervaring hebben
-tweedehandse Macs zijn vandaag de dag vlot te verkrijgen en kunnen nog een lang leven hebben

Wat en onzin, een MAC ziet er tegenwoordig inwendig net zo uit als een PC, zit tenslotte hetzelfde in, OSX Tiger kun je zelfs op een AMD64 laten draaien, en op Intel al wat langer, die moet dan wel ook 64 bits zijn.

Als het goed is kun je met de DVD ook de schijf indelen en in HFS+ of Ext2.

Wat een onzin? Zeg, probeer mij maar eens te overtuigen waarom je op een PC met OSX
diezelfde ervaring heb als op een Mac. Ik vind dat wel erg kort door de bocht. OSX op een PC is en blijft illegaal. Of het er wel of niet op kan. Maar jullie het zelf maar weten.
Groeten

Ik sluit me hier helemaal aan bij LP (LaPasta) en niet bij LP (Lange Pier) :shocked:

Laatst bewerkt door een moderator:
ja.. still have no answer he:P erg leuk allemaal maar ik ga geen mac kopen, ik wilde alleen weten waarom mac mn hd niet ziet, niet waar ik een mac kan kopen, dus ik moet m schijnbaar formateren, dat snapte ik, maar welk formaat fat32?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan