mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry1947

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Klopt het als ik een cd gecopieerd heb voor iemand met het officepakket op een win xp computer ik niet kan zien of er wat opstaat. Ik heb hem nl gecopieerd dat ging goed met nero. maar in de verkenner zie ik niks maar hij is wel beschreven.bvd gr harry

Ik begrijp het niet helemaal.

- Jij zit nu op een windows computer daar heb je Office gebrand? (mac office of windows office?).

- Je kan hem niet zien in windows verkenner?

Volgens mij moet je dat gewoon kunnen zien omdat wanneer je een windows cd in een mac stopt volgens mij ook gewoon .exe bestanden etc. ziet.

Maar weet je zeker dat hij GOED is gebrand? Anders test het gewoon op je mac of van iemand anders....

ja ik heb een mac office gebrand maar moet dat op een speciale manier? Dus het moet gewoon te zien zijn op een windows pc. Dan zal het branden misschien niet goed gegaan zijn maar hij gaf geen fouten tijdens het branden. bedankt gr harry

Geplaatst door harry1947
ja ik heb een mac office gebrand maar moet dat op een speciale manier? Dus het moet gewoon te zien zijn op een windows pc. Dan zal het branden misschien niet goed gegaan zijn maar hij gaf geen fouten tijdens het branden. bedankt gr harry
Probeer het gewoon is, ik weet niet of je iets kan branden op een windows pc en dat kan bekijken op een mac....maar probeer het is zal ik zeggen

Geplaatst door harry1947
Klopt het als ik een cd gecopieerd heb voor iemand met het officepakket op een win xp computer ik niet kan zien of er wat opstaat. Ik heb hem nl gecopieerd dat ging goed met nero. maar in de verkenner zie ik niks maar hij is wel beschreven.bvd gr harry

Nee.

Je zou hem gewoon moeten kunnen lezen. Probeer eens een andere drive.

Kijk eens op de onderkant van de CD, zie je een verkleuring? (duidelijke streep)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan