Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexzz

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2008
Hoe voeg ik mijn MAC-adres van mij laptop in de router? Ik ben ingelogd in de router maar heb geen idee waar ik het MAC-adres bij moet voegen. Er is al 1 laptop op draadloos internet aangesloten waar nu dus nog een 2e bij moet.
Iemand enig idee waar in de router ik het 2e MAC-adres bij kan voegen?
Bvd

Macadres filtering: daar het macadres ingeven.

Is dat in de router of in het accespoint? En als het in het accespoint is, hoe kom ik bij de instellingen van het accespoint? Want het lukt niet om 10.0.0.1 in de webbrowser te zetten

Even bij ipconfig kijken wat de standaardgateway is. Het is dat adres dat je moet ingeven in je browser;

Als ik de standaardgateway indruk kom ik dus bij de router, maar daar kan ik volgens mij niet de MAC-filtering beheren. Dat moet ik doen in het accespoint, maar bij de instellingen van het accespoint kan ik niet bijkomen:confused:

Waarom geen draadloze router dan?

Anyway: kijk eens in de handleiding van dat accespoint, anders moet het toch echt via de router.

In de handleiding van het accespoint staat precies wat je zei over de MAC instellingen, en in de router kan ik niks vinden over MAC. Dus zal ik in het accespoint moeten komen maar dat gelukt mij niet. Maar bedankt dat je me probeert te helpen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan