macafee white screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rexyos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2013
Bij deze heb ik een raar probleem sinds kort geeft mijn macafee problemen.
als ik op mijn macafee click om te openen komt er een wit scherm en gebeurd er niets.
Ik heb al heel het internet onderste boven gehaald om een oplossing te zoeken maar niets helpt.
Nu had ik ergens gelezen dat bij deze persoon het probleem verholpen was door de lettertype instellingen te weizigen.
het probleem bij mij is als ik op vorgeving en persoonlijke instellingen click dan op lettertype instellingen wijzigen click gebeurd er niets.
Ik kan niets vinden over dit probleem en ik hoop dat iemand me met dit probleem kan verder helpen.

Mvg Timothy

Laatst bewerkt:
:confused: Ben bang dat die helemaal niets met letter type te maken heeft ....hoezo doe je niet liever McAfee her-installeren .... ?:(

had ik gedaan maar had dan weer net hetzelfde voor.
Heb al alle mogelijke dingen gedaan in mijn ogen,ik hoop er een beetje op,
Dat 1 van jullie en antwoord hier op weet.
mvg

:(Als maar dit probleem blijft ...en de rest met PC wel goed is......misschien ook dan iets met licentie dat te maken heeft ?;):(

:( Maar gewoon andere Antivirus / of Internet Security installeren ?? :(

Wellicht helpt de Consumer Products Removal tool (MCPR) je verder om McAfee volledig te verwijderen. Hopelijk werkt het dan na een herinstallatie wel goed. Lees goed wat er staat, ook m.b.t. het evt. eerst moeten activeren/deactiveren van je licentie etc.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan