macbook kapot

• Onderwerp starter Onderwerp starter apen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

apen

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
als ik deze opstart krijg ik een map met een vraagteken.
denk dat het met de harde schijf te maken heeft.
enig idee wat kan helpen?

ps:vertel me niet hoe slecht een mac wel niet is......

ik denk dat je per ongeluk iets hebt verwijdert van osx waardoor die niet goed kan opstarten

Laatst bewerkt door een moderator:
als ik deze opstart krijg ik een map met een vraagteken.
denk dat het met de harde schijf te maken heeft.
enig idee wat kan helpen?

ps:vertel me niet hoe slecht een mac wel niet is......

ten eerste...mac is niet slecht...maar DE BESTE,sommige mensen hebben dat niet door:rolleyes:.

ten tweede:
stop je harde schijf eens in een andere pc....doet hij het daar wel???

maar zal wel ff proberen mac opniew te laten installeren ofzo...

Laatst bewerkt:
Eerst even opstarten van je installatie dvd en dan installeren(zonder te formateren). Ziet hij daar de harde schijf niet, dan is je harde schijf defect.
Op zich is een harde schijf vervangen van een MacBook(pro) niet moeilijk. JE hebt alleen een kleine schroevedraaier nodig en een tork (nr. 6 meestal).
Als je kunt melden welke versie MacBook je hebt (of serienummer geven) kan ik je wel verder helpen.

ik mag dat zelf niet doen, omdat ik deze in bruikleen heb. dat moet ik dan laten doen, ik heb macbook vroege versie 2009.

heb zelf dus die cd dan niet

maar ff naar die persoon brengen die daarover gaat...

tog harde schijf kapot, dat wordt helaas een maandje of 2 wachten

eerst verzekering, dan naar apple zelf (die hebben het altijd druk) en dan weer terug.

Verzekering? Voor wat? Kapotte harde schijf?
En waarom alles naar Apple sturen? Apple stuurt alles dan weer naar CARD Services, CARD Services stuurt alles weer terug naar Apple en dan pas krijg jij het terug.
Op deze manier duurt het wel erg lang voor je de MacBook weer terug hebt. En zo lijkt het dat het lang duurt en dat Apple het druk heeft. Maar ondertussen wordt de MacBook steeds heen en weer gegooid.

CARD Services onderzoekt de MacBook, rapporteert aan Apple, Apple neemt contact op met de eigenaar. Vervolgens gaat de communicatie weer precies andersom waarna CARD Services pas weer aan de slag kan. Op deze manier ben je snel een week verder alleen al door de communicatie.

Ik zou het gelijk naar een AASP gaan en niet het via Apple laten regelen, mits je lang wilt wachten op de MacBook.

Of gewoon zelf even de harde schijf vervangen en opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan