Macbook kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Ondanks dat beide verkopers aangeven dat de machines nog goed zijn, zijn ze wel 7 jaar oud, traag en te duur.

Zelf zou ik het niet doen.

Ook valt het mij op dat 1 van de verkopers alleen wil verzenden. De vraag is waarom, waarom mag je hem niet ophalen.

Waarom hij alleen verzend dat weet ik ook niet kan van alles te betekenen hebben.
Dat is ook risco aan marktplaats want om enkele uren te gaan rijden vind ik duur en een risco

Hoi,

Ik begrijp dat gezien je ander topic een mac wil maar voor een paar euro's meer heb je notebook met windows die veel rapper zijn als deze twee;) en windows is toch niet zo slecht

ik zou niet kiezen voor een macbook uit 2006, want een computer dient na ±5 jaar te worden vervangen omdat die dan meestal te langzaam is, en een macbook uit 2006 is al 7 jaar.

Windows blijft windows ongeacht wat voor pc je hebt.
Apple maakt de hardware en software zelf en beter op elkaar is afgestemd en het voordeel is dat de apple os vele maler sneller en stabieler is als windows en dan niet te vergeten die problemen wat windows met blue screens toolbars wat er inkomen en programma's die traag zijn of niet opstarten of afsluiten zonder reden. Windows doet het wel ff na een schone installatie dan beginnen de problemen weer van voren.
MIjn neef zelf een mac van 8 jaar oud en nog nooit blijven hangen nooit opnieuw geinstalleerd enzo.

Apple moest niet zo duur zijn

@Dennis dat had ik ook al bedacht.

Laatst bewerkt door een moderator:
... bluescreens, Als je goed met je pc om gaat zie je ze niet ;P. 'Apple maakt de hardware en software zelf' Dacht het niet! ze testen het of nog geen eens, mensen betalen om in de store te komen. 'toolbars' ... Je installeert dan als een blinde kip. 'programma's die traag' Upgarde de computer dan maar eerst, dan ben je nog goedkoper uit.

Hoi,

Lijkt geen zuiver koffie zou ik niet op reageren

Dat gevoel zij mij dat ook al dat het geen zuivere koffie ik denk dat het een oplichter is. Betalen en geen macbook.

nou ik heb nu zo macbook uit 2006 gekocht ziet het zelfde uit als in de link en heb er geen problemen mee alles werkt erop.

Wat heb je er voor betaald?
En je weet dat als er problemen mee zijn, hij te oud is voor reparatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan