Macbook Pro 13'' Nieuwe generatie (Intel Hd 4000)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jagjit

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
Goedemiddag,

Ik ben van plan de nieuwe Macbook Pro 13-inch: 2,5 GHz aan te schaffen.
Mijn vraag is : Waar zal ik hem kopen Met betrekking tot Prijs en ik wil graag weten welke leverancier de beste garantie aanbied ik wil een volledige verzekering hebben bij media markt en saturn is dit Actua maar welke winkels raden jullie aan met betere verzekeringen en graag niet duur... (media markt,Saturn,dixons etc etc)

Mvg jagjit

ben je student...dan via de apple store bestellen.
http://store.apple.com/nl

daar ook je garantie uitbreiding erbij kopen.

@puppie

is een beetje dure verzekering...
de saturn geeft gewoon zonder pardon studentenkorting.. en hun verzekering is vele male goedkoper...
kenje misschien een betere?
Btw ik ben student!

kan kloppen.
maar de verzekering van apple is van apple.
En de verzekering van saturn dus niet.

Hmm de verzekering van saturn is wel Goed
ze geven garantie als je mac beschadigd dus dan laat je de macbook maken en stuur je de nota op naar de verzekerings maatschappij.
dan kan je declareren :)

Ik heb geen ervaring of something gelezen over de apple care verzekering maar hij is vrij duur 300euro geloof ik uit m'n hoofd..
die van saturn is 143 euro :)

je moet gewoon doen wat jou het beste lijkt.
Wij geven alleen maar de alternatieven.
zelf heb ik nu 2 jaar de macbook pro zonder verzekering.
het ligt er maar aan hoe je met je spullen omgaat.

Jup maar het is wel zo dat ik hem elke dag ga gebruiken... Bij applecare zit daar ook verzekering tegen diefstal bij ?

Nog een vraagje Heeft de macbook pro een Hdmi aansluiting...? dus om je tv aan te sluiten

Studenten.net / Surfspot

Ik heb mijn MacBook pro 13 inch gekocht bij studentennet, daar kreeg ik meer korting als via apple student zijnde.

Zelf heb ik ervoor gekozen om de 4gb te kiezen bij Apple en heb deze zelf geüpgraded na 8gb.

Wat mij 58 euro scheelde vergeleken met Apple,

Nog wat tips voor je!

@phobix

Hmm je hebt hem zelf geupgrade naar 8GB RAM? hoe bedoelje begrijpje niet helemaal man... heb je dus zelf 8Gb geïnstalleerd?

Wat is de precieze site?
van studentenet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan