MacBook PRO 13"

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlueBuns

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2011
Hallo, ik ga binnenkort een MacBook Pro halen maar ik heb een paar vragen:
1. Waar is hij goedkoop te krijgen in de winkels? Ik dacht aan Dixons maar is er een goedkopere? (Bij Dixons € 1.149)
2. Kun je met die MacBook GTA 4 spelen?
3. Kun je met die MacBook GTA TRILOGIE* spelen?
* GTA III, GTA SA, GTA VC
4. Kun je PC games draaien op de MAC?

Topic opgeschoond.

@Kyranio:Gaarne dit soort berichten achterwege laten.

Laatst bewerkt:
Hallo ik heb precies deze macbook als die jij wilt.
Dus dan kan ik je wel helpen met de vragen te beantwoorden.

1. Ja, de macbook is inderdaad goedkoper te krijgen. voor €1099 exclusief verzendkosten bij 4launch.
2. Je kan er Gta IV op spelen via bootcamp (Bootcamp is windows naast je osx.) maar als ik zo beetje naar je eisen kijkt is het dan niet handiger om een windows laptop te kijken een mac koop je niet om te gamen.
Ik heb op youtube evne een filmpje op gezocht die op de zelfde macbook als jij wilt gat iv speelt[video=youtube;PBmZc5cnTjE]http://www.youtube.com/watch?v=PBmZc5cnTjE[/video], maar of je er blij van wordt is aan jou de keuze.
3. Ja in de app store staan ze wel alle maal apart voor €11,99 per stuk. Ik heb de games zelf niet heb eigenlijk geen games op mijn macbook.
4. Ja via bootcamp maar is dus eigenlijk niet via osx zoals ik heb gemeld bij vraag 2.

Mag ik vragen waarvoor je voor een macbook pro i5 2,3ghz gaat om zoals te zien aan je vragen er best veel op wil gaan gamen of begrijp ik dit verkeert, en zijn je enigste vragen over games.
In de macbook zit namelijk geen echte videokaart alleen een HD3000 wat niet echt top prestaties geeft.

Voor het addobe pakket waar ik hem voor heb gekocht en internet en mail is het echt een fijn ding. Makkelijk mee nemen naar school. Goede accu duur houdt het net niet vol van 8:30 tot 17:00 Hier gaan natuurlijk de pauzes vanaf waarbij die in slaapstand staat.
Soms mis ik wel een beetje kracht wat ik eerst had bij mijn i7 920 pc met goede videokaart, maar ik vond de 15 inch weer meteen een stuk duurder.

Heb je nog vragen stel ze gerust.

Nee, ik hoef geen GTA 4 erop te spelen, maar ik dacht dat hij krachtig genoeg was daarvoor...
En wat is nou precies bootcamp ofzo iets... is dat een programma dat op elke macbook zit of is dat illegaal?

Het is niet illegaal als je een officiële windows 7 versie gebruikt. Met OSX Lion kan je alleen windows 7 gebruiken bij oudere besturingen systemen kon je ook nog de andere besturingen systemen gebruiken.
Het is eigenlijk een ander besturingssysteem naast je bestaande besturingen systeem installeren. Zo heb je dus eigenlijk een windows laptop.
http://support.apple.com/kb/HT4818?viewlocale=nl_NL#1 Hier is misschien een wat duidelijkere uitleg.

Ik zag een video op YouTube hoe die man het deed. Heb jij mischien een tutorial voor mij? Op GOOGLE zie ik alleen engelse maar nederlands vind ik fijner.

EDIT: Kun je Windows dan ook weer verwijderen?

Laatst bewerkt:
Ik heb een Nederlands filmpje gevonden helaas wel uit 2010 daar zit dus nog geen lino op. Ik weet niet of dit anders is omdat ik zelf geen bootcamp gebruik.
[video=youtube;zdSrXjeEsqg]http://www.youtube.com/watch?v=zdSrXjeEsqg[/video] Ik ken wel iemand met een macbook pro 15 inch die wel bootcamp heeft geïnstalleerd ik zou hem natuurlijk wel kunnen vragen. Als je nog specifieke vragen hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan