Macbook Pro 15'/13' of niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

spensha

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Hallo,
ik wil graag een macbook omdat ik over een maand maar is een pc moet gaan kopen voor mijn opleiding (ICT) en wil graag een macbook pro 15' of 13' want ik werk erg graag met photoshop, after effects en andere bewerkings programma's maar ik vraag me af of dit wel een goede keus is of dat iemand iets beters weet
omdat een macbook erg duur is ben ik eens op marktplaats gaan zoeken en had deze gevonden : http://computer-software.marktplaat...9VGT0zvzTL74xT8jx6/v7B+43oMU=&fta_ind=21&fs=1

Sorry voor de lange link :P

Ik wil zelf ook graag een macbook voor mijn ICT opleiding, maar denk zelf dat 13' net iets te klein is.
Het is makkelijker om mee te nemen, maar voor photoshop en overige grafische programma's is 15' denk ik toch handiger...;)
P.S. Voor de volgende keer met een lange link: bit.ly :D

Ja, ik ben ook van plan een 15' te kopen...
Want ik wil er eigenlijk wel gewoon 'alles' op kunnen doen.:)

Kijk dat heb ik nou ook :P trouwens waar doe jij eigenlijk je ICT opleiding ?

oohja sorry ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest dus wist even niet meer hoe alles werkte :P

maar ik heb me net aangemeld voor mijn ICT (engels talige) opleiding op Deltion Zwolle

Ga dan niet verder! klik op de chat( bovenin).

zelf gebruik ik ook een macbook 13". ik doe applicatieontwikkelaar, ik vind 13" wel handbaar, maar kan me voorstellen dat 15" beter uitkomt voor het photoshoppen al is dat op 13" ook prima te doen.

ooh oke maar om dus maar even terug op topic te komen vroeg ik me af of er nou een verschil in beeldscherm is tussen de 13 en de 15 inch ?

meer voor over bukken?
kleinere resolutie's?
vaak heeft een kleinere laptop ook minder ruimte voor hardware dat sterk is dus dat kan indirect een zwakkere laptop betekenen
persoonlijk zou ik het op 15 inch houden

ik ga wachten op de nieuwe lijn macbook pro's en dan denk ik een 15 inch kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan