Macbook pro kopen graag advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiebelageveen

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2009
Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een macbook pro, nu heb ik er een gevonden en zou daar graag eens jullie advies over willen. Is deze laptop bijvoorbeeld te duur. Of kan ik toch beter voor een ander Apple product kiezen rond dezelfde prijs.

Ik heb de volgende advertentie gevonden:
Macbook pro 15 inch (mid 2010).

Conditie: zo goed als nieuw
Nieuwe batterij
Intel Core i7 2,66GHz
4GB 1333Mhz DDR3 geheugen
250GB SSD
15'' scherm met hoge resolutie: 1680x1050
Nvidia GT 330M en Intel HD graphics
Verlicht toetsenbord
Superdrive
Mavericks 10.9 geinstalleerd.

Incl. Microsoft office 2008 en Apple iLife meegeleverd.
85Wmagsafe lader en orgineledoos.

Dit alles voor €725,-

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil kleine spellen gaan spelen (geen noodzaak), office gebruiken, browseren, soms een filmmpje kijken en het belangrijkste CADtekenen met Autocad en indien mogelijk BIM tekenen met Revit

Wat mag het systeem gaan kosten?
€750,-

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Apple, macbook pro

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een laptop hebben die mooi compact is en een beeld grootte heeft van 15inch.

Over de prijs van deze MAc kan ik niets zeggen omdat ik er geen verstand van heb.

Revit for MAC bestaat niet, maar je kunt het wel via BootCamp gebruiken op een Mac.
AutoCAD voor Mac bestaat wel.

Groeten Marcel

Vind 750 euro voor een laptop die bijna 5 jaar oud is best veel.(Geen retine display) Meestal na 5 jaar is je laptop versleten (Zal hoog waarschijnlijk de rede zijn voor de verkoper voor een nieuwe aanschaf)

Als je er zoon 50 euro bovenop legt heb je een Asus met een Apple look a like design, daarnaast pas 3 maandjes op de markt en veel betere specificaties. Bouw kwaliteit is om het even.
- Intel Core i7-4700HQ 3,4GHz
- Geheugengrootte 6GB
- GeForce GT840M
- Matt full HD scherm (1920x1080) met Blacklight. Voelt zeer fijn aan voor de ogen, weerkaatst niet omdat hij mat is. Zou zelfs gerust op het strand kunnen zitten, met je laptop
- Laptop extra's Cardreader, Verlicht toetsenbord, Webcam
- De laptop is het voordeligst bij de Saturn, kan je de laptop ook gelijk met eigen ogen bekijken en nog vragen stellen aan de verkoper (Altijd de moeite waard om even een kijkje te nemen, is niet een bedrag dat je zo even uit je binnenzak tovert)
- Leuk extraatje is je hebt 2 jaar pick up en return garantie van Asus, als er wat mee aan de hand is komen ze de laptop dezelfde dag aan huis ophalen en krijg je er een voor bruiksleen terug ;)
- - http://tweakers.net/pricewatch/382522/asus-n56jn-cn035h/specificaties/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan