macbook pro ( windows prob )

Status
Niet open voor verdere reacties.

satfactory

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2009
hey,

ik zit met een raar probleem,
ik heb dus een macbook pro die dus ook werkt met windows, heeft altijd perfect gewerkt tot ernet!

ik probeerde windows op te starten alles ging perfect tot ineens het beeld zwart werd :confused:,
maar mn toetsenbord verlichting werkte wel en het geluid harder en zachter zetten werkt ook,
dus ik windows opnieuw opgestart alles geprobeerd : veilige modus enzo ... maar het werkte dus nog altijd niet

kan iemand mij helpen?

Re:

hallo,
ik denk dat je windows installatie gewoon door de war is, je kan wel proberen om windows er opnieuw op te zetten via Boot Camp Assistant in mac os x, daar moet je ff de partie van mac os herstellen en dan her-partioneren naar een mac os partie en een windows gedeelte en daarna windows installeren met een windows instal disc.

Suc6:thumb:

mvg
Diederio

hallo,
ik denk dat je windows installatie gewoon door de war is, je kan wel proberen om windows er opnieuw op te zetten via Boot Camp Assistant in mac os x, daar moet je ff de partie van mac os herstellen en dan her-partioneren naar een mac os partie en een windows gedeelte en daarna windows installeren met een windows instal disc.

Suc6:thumb:

mvg
Diederio

Jah ok merxi, kga morgen eens proberen
Ben ik dan al myn bestanden op windows kwijt?

Re:

helaas wel, maar je kan ze natuurlijk wel back uppen.
suc6:thumb:
diederio

jah , ik ga straks een back up maken
en dan gwn opnieuw installeren

en ik heb alleen altijd problemen met windows nooit met mac maarja,
ik heb windows nodig opdat sommige progs niet werken op mac :(

Re

bedankt maar het is al opgelost,
de windows versie was niet goed ofzo
ik heb een andere geinstalleerd en toen de drivers geupdate via nvidia.com
met zoon programmatje dat automatisch de goeie/laatste drivers op zoekt.
mvg
Diederio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan