Macbook PRO

Status
Niet open voor verdere reacties.

jagjit

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
Hoi,

Ik ben van plan de Macbook Pro 13-inch: 2,4 GHz Te Kopen

Alleen mijn vraag was.. hoe zit het met die videokaart die er in zit. (Intel HD Graphics 3000)

Gr
Jagjit

Programmeren, ontwerpen, GAMEN ......... vooral dat laatste is die daarvoor geschikt?

gamen op een mac...welke games wil je daarop spelen ?

met die videokaart kun je niet gamen, sowieso als je wil gaan gamen is een window pc beter (of windows in bootcamp installeren)

oo uhm oke
maar dat was just a question
moest het gewooonnn wetenn :)
heb hem namelijk nodig voor m'n studie... Is die daaar wel voor geschikt?

daar is hij wel geschikt voor, maar voor studie (office, internet, rekenprogramma's) is vooral de cpu het belangrijkst, en in een macbook zit een core i5 en daar kan je eigenlijk alles wel mee

Laatst bewerkt:
Uhm.... waarom 1100 euro :S:S::S::S:S:S:::S

dan kan ik toch beter voor 900 euro een windows pc halen daar zit nog eens een gruwelijke videokaart in en een I7 ....
Offfffff Toch een mac..
maar kunnen jullie me de voordelen vertellen WAAAROM!?!?!?!? mensen 1100 euro neertellen voor een I5 ... en nog eens een slechte videokaart..

Laatst bewerkt door een moderator:
@jagjit,

Zou je een beetje op je taal gebruik kunnen letten

Laatst bewerkt:
@Modag sorry :)

@eenpersoon Dat's onzin in mijn ogen.. want zijn er dan zoveel mensen die teveel geld hebben?

nu sirieus waarom Eeen MAC? en GEEN Win7 Laptop ...

Hallo,

omdat behuizing kost ook geld(allumnium) glas over het IPS paneel van het scherm. De SSD die erin zit...

@nicj56 in een macbook pro is een ssd een extra optie, in een macbook air zit hij standaard

@eenpersoon
De SSD in de Air is minder snel(lezen/schrijven) dan de SSD in de Macbook Pro.

@jagjit
Als je echt overweegt om de Macbook Pro te halen, zou ik zeker nog even 2 a 3 weken wachten.
Volgende week komt Apple met een aankondiging van nieuwe apparaten. De verwachting is dat op de Mac Mini na, alle computers/laptops worden vernieuwd. Die zullen dus ook weer betere specs hebben.

Zoals je waarschijnlijk weet zijn laptops niet bedoelt om te gamen maar om makkelijk mee te nemen. Ik heb zelf de Macbook (witte) late 2009. Deze heeft een 9400m videokaart en hier kan ik op low MW3 op spelen. Op de Intel HD Graphics 3000 zul je MW3 op medium kunnen spelen.

Dan nog even over de kosten:
Een Mac kost veel geld, dat klopt. Veel zeggen dat hij te veel kost. Dit is uiteraard persoonlijk.
Maar denk even aan de kosten die gemaakt worden voor de ontwikkeling in de afgelopen 30 jaar.
Ook wil Apple er voor zorgen dat de kwaliteit hoog blijft. Hier betaal je ook nog voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan