MacBook wit laad niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasM15

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2013
Hallo. Mijn witte MacBook is laatst gevallen en laad sinds dien niet meer op. Verder werkt ie nog wel ik heb hem kunnen gebruiken tot ie leeg was. Het lijkt me sterk als het aan de oplader licht want die is laatst vervangen. Iemand die een idee heeft hoe dit te repareren is. Ik heb zelf ook het idee dat de oplader het contact niet raakt doordat dit mogelijk verschoven is. Alvast bedankt.

Persoonlijk is apple geen handig merk om zelf te maken het is zo gemaakt dat je met moeite bij je hardware komt daarom is het repareren van zo'n ding moeilijk als je nog garantie heb zou ik hem wegbrengen

Valschade valt niet onder de garantie.

Zat de stekker er nog aan toen de Macbook viel? Als dat zo is is de kans aanwezig dat hij op de stekker viel en vervolgens het bordje waar de stekker aan vast komt met de magneet naar binnen gebogen is. Hiervoor zou dan een nieuw bordje ingezet moeten worden. Bordje zelf kost niet veel, je moet alleen wel rekenen op een uurtje arbeidsloon voor een bedrijf die dit kan doen.

Stekker zat er inderdaad nog in toen ie viel naar mijn idee is er iets naar achtergeschoven ik zal is kijken of ik het ergens kan laten maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan