Machtigingen voor MAKER EIGENAAR Toestaan >> Toepassen [fout]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Graphito

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Hallo allemaal,

Momenteel maak ik gebruik van Windows 7. Mijn computer heeft 2 harde schijven, en op 1 van die harde schijven staan nog een oude windows installatie (dit is geen windows old map maar een windows xp installatie op andere schijf) Aangezien dit in totaal 12 gigabyte in beslag neemt en ik het toch niet gebruik wil ik dit verwijderen.

Ik heb gegoogled en een aantal website/forums hierover benaderd maar daarmee ben ik nog niet geholpen. Want als ik op de folder rmk druk en kies voor >> eigenschappen >> Beveiliging >> Geavanceerd >> Eigenaar >> Bewerken >> mijzelf opgeef als eigenaar >> Toepassen druk >> Ok >> Ok >> bewerken >> Alle machtigingen aanvinken >> toestaan >> komt hij terug met de foutmelding "Er is een fout opgetreden tijdens het toepassen van beveiligingsgegevens op: G:\Windows\ (alle mappen)".

fout.jpg

Die mappen zijn nog van een andere eigenaar, was ik trouwens maar goed dat weet windows natuurlijk niet. Hoe kan ik deze mappen; Windows, Program Files en Program files (x86) alsnog verwijderen?

Alvast bedank voor de hulp.

Laatst bewerkt:
Dat kon inderdaad gewoon, wat een simpele oplossing.

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan