machtingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IT len IT

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2009
Jongens en meisjes ik heb een vraag (logisch)

Ik heb op mijn laptop een onderdeeltje van nero 7 staan dat heet groupmanager.ex en ik kan hem niet verwijderen hij verstoort steeds het afsluiten en afmelden ik kan hem niet uitschakelen door hem niet op te laten starten en ik kan hem neit verwijderen. ik heb mijzelf al een administrator gemaakt bij de eigenschappen daarvan maar dat helpt niks er staat steeds u bent niet gemachtigd. Hou verwijder ik hem.

nog een vraag...
hoe kan ik mensen van mijn router af bannen, ik heb een achterbuurjongen die it studeert en hackt steeds in mijn router ik heb een wep beveiliging (ik weet wpa is beter) hoe bann ik zijn ip adres? ik kan het ip adres wel aflezen vanuit een programma dat heet advanced lan scanner?

alvast bedankt

Kijk of de Nero removaltool wellicht je verder kan helpen.

En je vraag over dat hacken in een ander subforum stellen, hoort niet thuis in het Vista subforum.

Succes,

Tijs.

Afsluitprobleem door Groupmanager.E

Op een nieuwe laptop, met Windows 7, krijg ik steeds de mededeling dat de laptop geforceerd afgesloten moet worden omdat Groupmanager.e nog actief is. Op deze Laptop zit geen Nero, dus lijkt mij dit bestand ergens anders ondergebracht te zijn.

Weet iemand hoe ik dit bestand in Windows 7 kan verwijderen, nu schakel ik Groupmanager.e steeds uit via taakbeheer, maar dit is een omslachtige oplossing.

Desbetreffende Laptop, is zoals gezegd nieuw, is nog nooit op het internet aangesloten geweest, en er is niets via CD, Dvd of andere externe bronnen geinstalleerd. 100% fabrieksinstellingen. Dus besmetting met virus of iets anders lijkt mij onwaarschijnlijk.

Tsja, op Google wordt alles gelinkt met trojans etc..... Of de laptop op Internet heeft gezeten gaat het niet (direct) om: Ook via het installeren van illegale software kun je dergelijke ellende op je pc zetten, maar je schrijft dat je dat óók niet gedaan hebt.

Misschien kun je wel een beetje onderzoek doen:
Ik neem aan dat er Vista of Windows7 op je pc staat. Doe het volgende:
Maak een snelkoppeling naar cmd.exe /k dir /s /a c:\groupmanager.*
Rechtsklik op die snelkoppeling, en kies voor "Als Administrator uitvoeren"

Laat de laptop helemaal uitratelen, en dan krijg je in het CMD-venster te zien óf en waar bestanden gevonden worden die als naam met groupmanager beginnen.

Kijk of de map(pen) waarin het gevonden wordt een hint geeft hoe je eraan gekomen bent.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan