Ik heb een aantal excel bestanden waar in getallen invoer. Ik noem ze even 1.xlsx en 2.xlsx. Daarbij heb ik nog een 3e bestand, 3.xlsx.
In 1 en 2 vul ik getallen in die ik ook in 3 nodig heb.
Als ik nu in bestand 3 zit en een getal wil kopieren neem ik de volgende stappen:
a. Ik vul in het veld eerst een "=" in,
b. ga naar het andere bestand, bv 1
c. klik op het benodigde getal en druk op enter.
Nu staat het juiste getal in het veld. Echter als ik het bestand op sla en weer open krijg ik een scherm met "koppelingen bewerken", "bijwerken" en "koppelingen negeren"
Kies ik voor de 3e optie werkt alles gewoon naar behoren. Veranderen ik in 3.xlsx een getal, veranderd deze ook in het andere bestand.
Ik snap niet waarom het scherm met de drie meldingen steeds terug komt. Erg irritant.
Wat doe ik fout???
In 1 en 2 vul ik getallen in die ik ook in 3 nodig heb.
Als ik nu in bestand 3 zit en een getal wil kopieren neem ik de volgende stappen:
a. Ik vul in het veld eerst een "=" in,
b. ga naar het andere bestand, bv 1
c. klik op het benodigde getal en druk op enter.
Nu staat het juiste getal in het veld. Echter als ik het bestand op sla en weer open krijg ik een scherm met "koppelingen bewerken", "bijwerken" en "koppelingen negeren"
Kies ik voor de 3e optie werkt alles gewoon naar behoren. Veranderen ik in 3.xlsx een getal, veranderd deze ook in het andere bestand.
Ik snap niet waarom het scherm met de drie meldingen steeds terug komt. Erg irritant.
Wat doe ik fout???