MacOS screensavers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Howdy!

Gisteren zat ik op een Mac (werkt lekker:p) maar ik zag daar ook gave screensavers!! Weet iemand of het mogelijk is om die ook op een PC werkend te krijgen?

Is niet mogelijk omdat Mac OS X een totaal ander systeem is en de screensavers ook anders zijn. Daarom kan je ook niet een gewone screensaver die gemaakt is voor windows gebruiken op Mac OS X.

Wel zou je een look-a-like kunnen zoeken maar dat wordt misschien hard zoeken...
Tenzij er een tooltje voor is maar die kan ik niet vinden via google...

Laatst bewerkt:
Dat snap ik vriend maar aangezien er voor bijna alle formaten wel convertors te verkrijgen zijn ;).

Maar heb jij forest schermbeveiliging?

Er is een progje om Windows het uiterlijk van een Mac te geven. Heeft een aantal maanden geleden in "Tips & Trucs" gestaan. Ik zal het voor je opzoeken, je hoort het nog.

Greetz,

Harry.

Mja, zover hoeft ook niet :D. De nieuwe MacOS heeft wat leuke grafische dingen ja (*Vista) maar ik vond die screensaver erg mooi ;).

En ik vermoed dat de anderen ook wel erg mooi zullen zijn.

hier dit poste Harry Snor vanmiddag: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=249545
Maar dat is je hele windhoos ombouwen naar mac...

Ik zou is kijken of ik een forrest screensaver heb...
ik heb die dingen nog nooiet echt bekekeken want ik heb dat niet aan staan.

//edit: ja ik heb een forest screensaver. Is er niet een programma om zelf screensavers te maken en daar foto's in te plakken en dus ook wat effectjes toevoegen?

//edit 2: nee dat is hem niet... en de full version is ook niet gratis

Laatst bewerkt:
Ik heb het bericht van Harry Snor even samengevoegd met deze thread, het stond zo eenzaam op het forum.

Maestro12, bedankt, en nogmaals sorry voor de verkeerde plaatsing.

greetz,

Harry.

maestro12 zei:
Ik heb het bericht van Harry Snor even samengevoegd met deze thread, het stond zo eenzaam op het forum.

Wat een goede vent ben je toch :love::p.
====================
Maar mijn hele PC in een Mac verbouwen gaat me iets te ver, ik wil alleen de screensaver :p. Ik weet ook niet of hij standaard is, of speciaal op die PC gezet is.. (geen eens een idee welke MacOS er draaide)

Forest staat hier standaard op (Mac OS X Tiger: 10.4.6)
Maar het bestandje Forest kan ik niet vinden ergens. Anders kan ik nog wat pielen maar ik kan ze niet vinden via 'SpotLight' (de zoekmachine van tiger)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan