macro als invoegtoepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carlos_ai

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2001
Hallo,

Ik heb volgens mij een redelijk simpele vraag.
Ik heb een macro geschreven voor excel in vba. Ik heb deze vervolgens opgeslagen als invoegtoepassing (*.xla) en deze daarna via het menu extra -> invoegtoepassingen actief gemaakt.

Echter, als ik nu via het menu extra -> macro de macro wil selecteren die in die invoegtoepassing zit dan zie ik hem niet staan.

Kan iemand me helpen? De invoegtoepassing is bijgevoegd.

Bij voorbaat dank!

grt

Bijlagen

Als het goed is zie je de macro wel in de projectverkenner onder VBAProject(Logo.xla) onder module 1
mvg leo

Re:

Ja dat klopt. Maar de hele bedoeling achter dit mechanisme is dat als ik de invoegtoepassing op een pc zet iedereen de macro in elk willekeurig excelbestand kan gebruiken. En dat werkt nu dus niet.

Ja dat klopt. Maar de hele bedoeling achter dit mechanisme is dat als ik de invoegtoepassing op een pc zet iedereen de macro in elk willekeurig excelbestand kan gebruiken. En dat werkt nu dus niet.

hmmm volgens mij moet je XLA of installeren Extra > invoegtoepassing > Bladeren of in de standard map zetten voor XLA.

gr eric

Hallo,

Een .xla invoeg bestand moet in de volgende map geplaatst worden, dan is hij wel te zien als je in de Invoegtoepassing kijkt.
Daar staat hij bij mij altans en hij is te zien bij de macro's.
C:\Document en Settings\Username\Application Data\Microsoft\Invoegtoepassingen

Mvg, Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan