Johnny Dake
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jul 2010
Hallo,
Ik ben op zoek naar een macro, die per rij waardes uit drie kolommen kopieert naar een opmerking die variabel geplaatst moet worden.
Ik heb een voorbeeld bestand toegevoegd.
Kolom B= registratie van de naam
Kolom C= registratie kenmerk 1
Kolom D= registratie kenmerk 2
Het is nu de bedoeling dat ná het activeren van de macro door de knop per rij de waardes uit deze drie kolommen gekopieerd worden naar een opmerking. Deze opmerking mag alleen op dezelfde rij komen en alleen daar waar een letter "E" of "F" staat.
Op dit forum staan diverse macro's om cellen naar opmerkingen te kopieren, maar ik ben er geen tegen gekomen die rekening houdt met per variabele rij en een variabele plaats voor de opmerking.
Zou iemand mij kunnen helpen bij het programmeren van deze macro?
Bekijk bijlage VBA-cellen per rij naar opmerking.xlsx
Alvast bedankt voor het meedenken en meekijken.
Ik ben op zoek naar een macro, die per rij waardes uit drie kolommen kopieert naar een opmerking die variabel geplaatst moet worden.
Ik heb een voorbeeld bestand toegevoegd.
Kolom B= registratie van de naam
Kolom C= registratie kenmerk 1
Kolom D= registratie kenmerk 2
Het is nu de bedoeling dat ná het activeren van de macro door de knop per rij de waardes uit deze drie kolommen gekopieerd worden naar een opmerking. Deze opmerking mag alleen op dezelfde rij komen en alleen daar waar een letter "E" of "F" staat.
Op dit forum staan diverse macro's om cellen naar opmerkingen te kopieren, maar ik ben er geen tegen gekomen die rekening houdt met per variabele rij en een variabele plaats voor de opmerking.
Zou iemand mij kunnen helpen bij het programmeren van deze macro?

Alvast bedankt voor het meedenken en meekijken.