macro draaitabel in 2007??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mooiweer

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2002
Beste forumleden,

Na vier dagen het net afgestroopt te hebben, google overbelast met vragen richt ik me uiteindelijk tot jullie. Macro's aangemaakt met excel97 werken in alle versies van excel, maar in als ik met excel 2007 een macro opneem en deze met excel 2007 afspeel krijg ik de melding: "Ongeldige procedure-aanroep of ongeldig argument. Klik ik daarna op foutopsporing

Wordt de volgende code geel:

ActiveWorkbook.Worksheets("Activiteiten_instructeurs").PivotTables("Draaitabel10")._
PivotCache.CreatePivotTable TableDestination:="Blad1!R1K1", TableName:="Draaitabel1",_
DefaultVersion:=xlPivotTableVersion10

de pijl wijst naar de onderste regel welke begint bij 'TableName........'

Nogmaals tot op heden heb ik op de diverse forums iets terug kunnen vinden. Wigi geeft op zijn site een aantal verwijzingen naar deze forums maar niets over dit onderwerp.

Blijft voor mij over:
iets in de code kijk ik dus over het hoofd of
mis ik misschien een update van office 2007 of ??

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want constant code schrijven in 97 en deze overzetten naar 2007 is even voor het moment een oplossing maar niet aangenaam.

jan

Draaitabel in 2007

Hallo,

Heb je ondertussen reeds een antwoord, wij hebben met hetzelfde probleem te maken.

Groetjes,

Eefie

Ik vermoed dat er een foutmelding komt, omdat de draaitabel met die naam al in dat werkblad staat.
Verander 'Draaitabel1' in 'draai3' en het probleem is weg als mijn analyse klopt, verander eventueel ook nog de plaats (tabledestination) waar de draaitabel moet komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan