• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro en fout wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

shanna

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
hoi,

Met een macro wordt er verwezen naar een beveiligd tabblad, er moet dan een wachtwoord worden ingegeven.
Als het wachtwoord verkeerd is kan je kiezen tussen beeindigen en de foutmelding zien in de macro.
Kan dit ook anders, dus zodat er bv naar een ander tabblad wordt verwezen of de macro gewoon stopt?

Als jij je code hier even neerpoot kunnen wij je meer dan waarschijnlijk verderhelpen

Kan dit ook anders, dus zodat er bv naar een ander tabblad wordt verwezen of de macro gewoon stopt?
Shanna, Kijk eens in de help van VBA naar Sheets(naam van de sheet).protect UserInterFaceOnly:=True. Als je dit in de ThisWorkbook_Open zet, mag je code alles wat gebruikers niet mogen.

Groet, Leo

misschien had ik inderdaad net zo een berichtje kunnen achterlaten zoals die van Warme bakkertje, aangezien de vraagstelling nogal een open vraag is, beantwoord ik hem iets te cynisch.
Hence my response Leo ;)

Een grapje tussendoor moet ook al eens kunnen, niet ? :cool:
De vraagstelling nodigde inderdaad toch wel een beetje zo'n reactie uit vond ik ook
Kan dit ook anders

Hence my response Leo ;)

Warme Bakkertje zei:
Een grapje tussendoor moet ook al eens kunnen, niet ?
De vraagstelling nodigde inderdaad toch wel een beetje zo'n reactie uit vond ik ook

Ok, ok... misschien zat ik zo om half zes een beetje laag in mijn bloedsuikerspiegel...:rolleyes:

Groet, Leo

ik onderschrijf dat er inderdaad alleen domme antwoorden zijn

Als dit het niveau wordt van het forum is het wellicht beter te sluiten.
Gelukkig zijn er vele die wel serieus op een onderwerp ingaan en willen helpen.

shanna,

Ik zou zeggen zet de bewuste macro hier en vertel wat je precies wil.
Hier vandaan kunnen de helpers niet zien, wat er veranderd moet worden.

Breng jij je leesniveau dan maar wat omhoog en lees Post #4 dan maar eens, als dat niet serieus genoeg is ?:evil:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan