• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro geeft #WAARDE

Status
Niet open voor verdere reacties.

NESJA

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2016
Goedemorgen,

Ik heb van Sylvester (van dit forum) een UDF die hij heeft bedacht toegepast. Dit werkt gelukkig allemaal goed!

Nu heb ik een macro (de knoppen stap 1 en stap 2) gemaakt om dit te automatiseren, maar wanneer ik deze draai krijg ik #WAARDE! in Excel terug.
Dit gebeurt vanaf Cel M3. Handmatig kan ik dit dan weer met de vulgreep oplossen (als ik vanaf M3 doortrek naar R3 en dit dan vervolgens als waarde plak in Y3) maar dit is niet wat ik wil.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Bijgaand het bestand Bekijk bijlage vbNESJA (1).xlsm(de namen zijn anoniem gemaakt)

PS Wanneer er op de knop "wissen" gedrukt wordt, wordt alles leeggemaakt in het tabblad "Plakken". Uit het tabblad "dump" kunnen vervolgens de kolommen C3: F11 worden geselecteerd.
Deze plak je dan in het tabblad "plakken" in Cel B3.
En hoe kan ik de "aanvink knopjes" in tabblad Dump vanaf Cel B3 verwijderen?
het is een aanvulling op mijn eerdere vraag https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/962863-voorwaardelijke-opmaak-sorteren

Laatst bewerkt:
Probeer eens tabellen te maken ipv gefilterde bereiken. Dat werkt sowieso veiliger en je krijgt geen #WAARDE onder je tabel...mist je schrijft naar een tabel ipv bereik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan