• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro gegevens wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem Blaas

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
geacht forum,

ik heb een macro die perfect loopt en daarin honderden zoekgegevens welke in die macro eruit ziet als :

ElseIf strcode = "7730" Then ActiveCell = "steckdose mit kabel" & " " & straantal & "x"

en zo dus nog honderden gegevens in die macro.

nu wil deze gegevens anders gebruiken , alleen deze gegevens ontdoen van al die overige kreten is voor mij lastig

ik zou graag in dit geval 7730 in bv A1 hebben en steckdose mit kabel in B1

kunt u voor mij zoiets maken ?

bij voorbaat dank

Is dit voldoende?

Code:
ElseIf strcode = Cells(1,1) Then ActiveCell = Cells(2,1) & " " & straantal & "x"

Is dit voldoende?

Code:
ElseIf strcode = Cells(1,1) Then ActiveCell = Cells(2,1) & " " & straantal & "x"

ik heb dus al die gegevens die in die macro staan in een nieuwe tabel gezet , maar zo'n heel gegeven staat nu dus in A1

mss was ik wat onduidelijk , sorry daar voor, maar ik wil dit dus allemaal uit die macro halen en als gegevens gebruiken in een ander excel bestand

Zonder voorbeeld en code gaat dat weer een 'heen en weer' getik worden.

Je hebt wel erg je best gedaan om een nietszeggend voorbeeld te sturen.

Probeer nu eens zelf met het gegeven voorbeeldbestand om een begin van oplossing te zoeken.

De macro waarvan sprake zit er niet bij, 3/4 van het bestand is ook afwezig.
Het hoeft geen bestand met gegevens te zijn die gegevens interesseren ons niet wel de structuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan