Beste Lezer,
Graag vraag ik om uw hulp. Ik ben een beginner als het gaat om macro's. Maar ik probeer snel te leren.
Toch wil mijn baas zo snel mogelijk een oplossing voor het volgende:
Ik heb een excel bestand met sterkte berekeningen.
Ik heb een wordt bestand met een rapport waar de waardes gelinkt zijn aan excel waardes. (gekoppelde velden)
Als ik in het excel bestand een berekening heb gedaan, wil ik een rapport genereren. Dit is een standaard stuk tekst met op verschillende plaatsen een waarde. Dit wil ik doen aan de hand van een macro. Ik ben dus opzoek naar de volgende functie:
<b>Macro in Excel</b>
Open word template
Update fields
Save as (naam gedefineerd in excel veld C3+C4)
Close
Het liefst wil ik het pad gebruiken als voorkeur opslagplaats waar het excel sheet staat.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Met een zeer vriendelijke groet,
Tom Sutter
Graag vraag ik om uw hulp. Ik ben een beginner als het gaat om macro's. Maar ik probeer snel te leren.
Toch wil mijn baas zo snel mogelijk een oplossing voor het volgende:
Ik heb een excel bestand met sterkte berekeningen.
Ik heb een wordt bestand met een rapport waar de waardes gelinkt zijn aan excel waardes. (gekoppelde velden)
Als ik in het excel bestand een berekening heb gedaan, wil ik een rapport genereren. Dit is een standaard stuk tekst met op verschillende plaatsen een waarde. Dit wil ik doen aan de hand van een macro. Ik ben dus opzoek naar de volgende functie:
<b>Macro in Excel</b>
Open word template
Update fields
Save as (naam gedefineerd in excel veld C3+C4)
Close
Het liefst wil ik het pad gebruiken als voorkeur opslagplaats waar het excel sheet staat.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Met een zeer vriendelijke groet,
Tom Sutter