• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro in formulier activeren vanuit module

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos the Boss

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2010
Berichten
57
Hallo,

Ik heb meerdere formulieren met daarin de nodige macro's. Ook heb ik meerdere modules met meerdere macro's. Nu wil ik echter af en toe een macro die in een formulier zit vanuit een module aanroepen.
Weet iemand of dit mogelijk is en hoe dit dan moet?

Jos
 
Waarom zou je dat nou willen ?
Dan is het toch voor de hand liggender die macro in een macromodule te zetten en indien nodig vanuit het formulier aan te roepen ?
Dat was toch het hele idee achter macromoduels: vanuit alle andere modules toegankelijk ?

Een voorbeeldbestand ter verduidelijking van je vraag had ik helmaal niet erg gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je dat nou willen ?
Dan is het toch voor de hand liggender die macro in een macromodule te zetten en indien nodig vanuit het formulier aan te roepen ?
Dat was toch het hele idee achter macromoduels: vanuit alle andere modules toegankelijk ?

Eeen voorbeeldbestand ter verduidelijking van je vraag had ik helmaal niet erg gevonden.


Vanuit het formulier is het een geïsoleerde ondersteuning. Vanuit de oproep uit de module wil ik deze gebruiken in een uitgebreidere afhandeling.
Ondersom is ook geen probleem. Als ik vanuit in het formulier een macro in een module kan aanroepen is dat ook prima, ook hier weet ik niet hoe dat moet dus zou het fijn zijn als je dat kan toelichten.
Het bestand zit vol met informatie die ik niet kan delen. Als je echt de behoefte hebt aan een voorbeeld zal ik deze maken, had niet het idee dat dit in dit geval nodig zou zijn.
 
Code:
modulenaam.macronaam
 
bedankt

Bedankt warm bakkertje, hiermee kan ik zeer waarschijnlijk wel uit de voeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan