serpent xx
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2008
In een Excelbestand loopt de macro (ListRows.Add) vast indien men te snel deze achter elkaar uitvoert. Het vreemde is dat dit bestand niet gewijzigd is en jaren goed gewerkt heeft. Sinds afgelopen week niet meer. Als voorbeeld heb ik 2 testbestanden bijgevoegd. De betreffende macro zorgt ervoor dat, als men in de onderste cel in kolom A van de tabel komt, automatisch een regel wordt bijgevoegd met de instellingen van de vorige regel.
Als men in het "fout"-bestand in kolom A met een pijl te snel naar onder gaat, loopt de macro vast. Doet men dit langzaam, dan gaat het wel goed. In het "goed" bestand heb ik de formule, die meegekopieerd wordt naar de volgende regel bij het automatisch toevoegen van een regel, weggelaten. Dan gaat het wel goed.
Zou het te maken kunnen hebben met een update van Excel aangezien dit altijd goed gewerkt heeft? Weet iemand een oplossing?
Als men in het "fout"-bestand in kolom A met een pijl te snel naar onder gaat, loopt de macro vast. Doet men dit langzaam, dan gaat het wel goed. In het "goed" bestand heb ik de formule, die meegekopieerd wordt naar de volgende regel bij het automatisch toevoegen van een regel, weggelaten. Dan gaat het wel goed.
Zou het te maken kunnen hebben met een update van Excel aangezien dit altijd goed gewerkt heeft? Weet iemand een oplossing?