• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro om data te verwijderen obv. diverse criteria en samnevoegen bestaande macro's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Welies

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2010
Bijgeveogd een bestand waarin ik getracht heb om obv. diverse criteria regels te verwijderen en toe te voegen, echter krijg ik niet alle stappen in een macro verwerkt. Voorkeur heeft om dit in 1 macro te laten plaatsvinden. De stappen:

1. Voeg voor kolom A een kolom in met daarin de datum van vandaag
2. Verwijder de regels waarin de Gewenste leverdatum (kolom H) gelijk is aan vandaag
3. Verwijder de regels waarin de Gewenste leverdatum (kolom H) in het verleden ligt (niet 00-00-0000)
4. Verwijder de regels in kolom H waarin 31-12-3333, 31-12-5555, 31-12-8888 staat
5. Verwijder de regels waarin de volgende nummer staan (kolom I): 401906 10100 18055 22789 22800 400652 402686
6. Verwijder de regels waarin artikelnummer (kolom C) begint met HPU
7. Verplaats de regel waarin een bidnummer (kolom J, alles groter dan 0) staat naar tabblad "Bid"

Alvast dank voor de hulp.

Vincent

Bijlagen

Kan niemand mij een zetje in de goede richting geven?

Dat is nu net wat ik wil voorkomen door alle stappen te bundelen in een macro.

Vincent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan