• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro op een bepaalde tijd uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarryBee

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Hallo helpers,

Ik heb weer een lastige. Ik heb een datablad die door meerdere mensen op afstand gevuld wordt waarvan ik op een ander blad een gefilterd overzicht genereerd inclusief opmaak. Dit genereren gebeurd pas als ik een knopje indruk. Daarna maak ik van dat betreffende overzicht een PDF en stuur dat elke woensdag om 12 uur naar een ontvanger die graag op de hoogte gehouden wilt worden. Dit werkt allemaal goed, alleen ben ik ook wel eens met vakantie of ziek ofzo. Op die momenten kan ik dus deze truc niet uithalen. Wat ik nu wil is het automatiseren van dit verhaal. Het excel bestand blijft constant geopend. Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Alvast mijn dank.

Groet HarryBee

Technisch gezien kan je dat met Application.OnTime doen, maar ik vraag me sterk af of het voordeel wel opweegt tegen de moeite en de inefficiëntie van OnTime.

HarryBee,

Heb je hier al gekeken, gevonden met de Doorzoek dit forum.

HarryBee,

Heb je hier al gekeken, gevonden met de Doorzoek dit forum.

Beste Hoornvan,

Sorry dat het lang geduurd heeft. Ik ben er nog niet uit. Ben andere mogelijkheden aan het bedenken. Ik sluit deze topic. In iedergeval veel dank voor je hulp.

Groeten Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan