macro output

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanssenli

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Hallo!

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat mijn macro output in excel anders is dan de desbetreffende query mbt de layout? De kolommen in excel staan in een andere (verkeerde) volgorde dan de kolommen in de query en de kolommen in een rapport.
Wat moet ik doen om de kolommen in excel in de juiste volgorde te krijgen? Ik wil ze dus niet achteraf allemaal gaan verplaatsen..

Alvast bedankt!:thumb:

Groetjes,

Waarschijnlijk staan de layout in je ontwerpweergave (diegene die je wilt in je export excel) anders dan in je gegevensbladweergave (diegene die je krijgt in excel)

En hoe krijg ik dit dan nu opgelost? In ontwerpweergave staat alles goed, maar in de output gaat het fout.. Geen idee hoe ik de output kan aanpassen zodat ie zo is als de ontwerpweergave.. :confused:

In de gegevensbladweergave alles terugzetten zoals in je ontwerpwergave.
Dit kan door kolomhoofd te selecteren en te slepen naar de gewenste positie.
Ontbrekende kolomen kun je terug krijgen via Opmaak - kolomen zichtbaar maken.

Dat heb ik al eens geprobeerd maar dan nog staan de kolommen verkeerd zodra het geexporteerd wordt naar Excel.. dus in de rapportweergave (allebei gegevensblad en ontwerpweergave) staat het goed, maar zodra dat rapport naar excel geexporteerd moet worden, staat het verkeerd.. vreemd he?

Ik heb het over de ontwerp en of gegevens weergave van de onderliggende query niet deze van het rapport.
Is de excel layout verschillend van de query gegevensbladweergave (indien ja dan moet ik passen)

Ik begrijp wat je bedoelt.. en inderdaad ja, de layout van mijn rapport verschilt ook van de qeury...
Mijn macro bestaat wel uit verschillende queries, maar al deze queries hebben dezelfde velden en ze staan allemaal op exact dezelfde plaats.. heel vreemd dus..

Iemand anders misschien die me kan vertellen hoe dit kan??

Toch bedankt babol!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan