arjoderoon
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2007
Ik heb met de macro recorder geprobeerd een macro op te nemen die het volgende doet:
ik selecteer in het lint een knop 'refresh data' daaruit komt een submenu en in dat menu selecteer ik 'refresh all ranges in workbook'
ik sluit de recorder af en kijk vervolgens in de module wat daar staat.
daar staat niet meer dan dit:
als ik de macro uitvoer gebeurt er ook niets.
ik vraag mij af hoe ik voor elkaar kan krijgen dat excel toch 'op die knop' drukt. Als dat gebeurt gaat er namelijk het een en ander gebeuren en dat gebeurt nu niet helaas.
de code krijgen van wat die specifieke knop 'refresh all ranges' doet, gaat niet denk ik. (en dat hoeft ook niet als excel in staat is om die knop in te drukken)
ik selecteer in het lint een knop 'refresh data' daaruit komt een submenu en in dat menu selecteer ik 'refresh all ranges in workbook'
ik sluit de recorder af en kijk vervolgens in de module wat daar staat.
daar staat niet meer dan dit:
Code:
Sub refresh_nielsen_data()
'
' refresh_nielsen_data Macro
'
'
End Sub
als ik de macro uitvoer gebeurt er ook niets.
ik vraag mij af hoe ik voor elkaar kan krijgen dat excel toch 'op die knop' drukt. Als dat gebeurt gaat er namelijk het een en ander gebeuren en dat gebeurt nu niet helaas.
de code krijgen van wat die specifieke knop 'refresh all ranges' doet, gaat niet denk ik. (en dat hoeft ook niet als excel in staat is om die knop in te drukken)
Laatst bewerkt: