Hallo, graag een oplossing voor mijn probleem(pje).
Ik wil in een tabel gegevens van B2 t/m H2 onderaan mijn tabel kopiëren bv. naar rij 21, daar deze gegevens in rij2 steeds veranderen wil ik onderaan een bepaalde lijst bekomen. Ik heb hiervoor een macro gemaakt,
Sub kopieren()
'
' kopieren Macro
' De macro is opgenomen op 4/09/2009 door eddy.
'
' Sneltoets: CTRL+v
'
Range("B4:H4").Select
Selection.Copy
ActiveCell.SpecialCells(xlLastCell).Select
Range("B21").Select
Selection.PasteSpecial Paste:=xlValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks:= _
False, Transpose:=False
Application.CutCopyMode = False
Range("B2").Select
End Sub
Als ik deze macro de eerste maal laat draaien worden mijn gegevens van B2/H2 netjes onderaan mijn tabel in rij 21 gezet, maar als ik nu in rij 2 andere gegevens heb staan en mijn macro weer zijn werk laat doen zet hij deze weer in rij 21 en ben ik mijn eerste waarden kwijt, het zou wel de bedoeling zijn dat hij deze in rij 22 zet, de volgende in rij23 enz.
In de macro heb ik om naar het einde van de tabel te gaan Ctrl-end gebruikt ook al eens geprobeerd met Ctrl-G ( ga naar) maar dit is niet de oplossing.
Hoe los ik dit op
groetjes
Claris
Ik wil in een tabel gegevens van B2 t/m H2 onderaan mijn tabel kopiëren bv. naar rij 21, daar deze gegevens in rij2 steeds veranderen wil ik onderaan een bepaalde lijst bekomen. Ik heb hiervoor een macro gemaakt,
Sub kopieren()
'
' kopieren Macro
' De macro is opgenomen op 4/09/2009 door eddy.
'
' Sneltoets: CTRL+v
'
Range("B4:H4").Select
Selection.Copy
ActiveCell.SpecialCells(xlLastCell).Select
Range("B21").Select
Selection.PasteSpecial Paste:=xlValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks:= _
False, Transpose:=False
Application.CutCopyMode = False
Range("B2").Select
End Sub
Als ik deze macro de eerste maal laat draaien worden mijn gegevens van B2/H2 netjes onderaan mijn tabel in rij 21 gezet, maar als ik nu in rij 2 andere gegevens heb staan en mijn macro weer zijn werk laat doen zet hij deze weer in rij 21 en ben ik mijn eerste waarden kwijt, het zou wel de bedoeling zijn dat hij deze in rij 22 zet, de volgende in rij23 enz.
In de macro heb ik om naar het einde van de tabel te gaan Ctrl-end gebruikt ook al eens geprobeerd met Ctrl-G ( ga naar) maar dit is niet de oplossing.
Hoe los ik dit op

groetjes
Claris