wendyflement
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 mei 2015
- Berichten
- 6
Beste,
Ik zoek al een tijdje naar een oplossing voor mijn werkplanning. Ik krijg dagelijks een 10-tal oproepen binnen van klanten die ik in een excel werkblad wil bijhouden. Wanneer ik "OK" bij de opdracht typ wil ik dat die rij automatisch naar onder wordt verhuisd. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb al wat opgezocht en blijkbaar kan dit met een macro maar ik begrijp er te weinig van. Kan er iemand eens naar mijn voorbeeldbestand kijken en me op weg helpen? Het zou ook leuk zijn mocht ik er kleuren kan aan toevoegen zoals: hoe ouder de opdracht hoe roder, hoe recenter de opdracht dan groen. Maar dit kan dan misschien met conditional formatting?
Bekijk bijlage TEST MACRO.xlsx
Heel erg bedankt voor de hulp!
Ik zoek al een tijdje naar een oplossing voor mijn werkplanning. Ik krijg dagelijks een 10-tal oproepen binnen van klanten die ik in een excel werkblad wil bijhouden. Wanneer ik "OK" bij de opdracht typ wil ik dat die rij automatisch naar onder wordt verhuisd. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb al wat opgezocht en blijkbaar kan dit met een macro maar ik begrijp er te weinig van. Kan er iemand eens naar mijn voorbeeldbestand kijken en me op weg helpen? Het zou ook leuk zijn mocht ik er kleuren kan aan toevoegen zoals: hoe ouder de opdracht hoe roder, hoe recenter de opdracht dan groen. Maar dit kan dan misschien met conditional formatting?
Bekijk bijlage TEST MACRO.xlsx
Heel erg bedankt voor de hulp!