• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro starten op bepaalde computer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ik beginnen te vertellen dat ik een echte beginner ben die nog veel moet leren !! Ik waardeer echt dat je me helpt.

Even het hele verhaal.

Ik heb nu een macro aan het werk die steeds een andere sheet opend. Maar het gebeurd wel eens dat die sheet halverwege het blad opend. Ik wil graag dat desbetreffende sheet opend die de macro heeft geselecteerd maar dan altijd bovenaan ? Ik snap uit je uitleg dat je alleen blad1 op a1 opend maar ik wil dus dat deze code me gewoon boven aan de geselecteerde sheet opend. Hoop dat ik het goed uitleg anders vraag me maar. Sorry ben nog een beetje onhandig.

Ik heb het nu aan gang, mag ik jouw hartelijk bedanken voor je geduld.
 
Laatst bewerkt:
Geeft niks. Maar zoals ik al zei is een voorbeeld documentje erg handig. Als je al een macro hebt die een bepaald blad opent kun je in de Activate van dat blad de regel gebruiken die ik al liet zien:
Range("A1").Activate
 
Graag gedaan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan