• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro starten zonder enter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steve72

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Bekijk bijlage 96887Hallo,

Misschien een simpele vraag:o maar ik ken het antwoord niet

Ik wil een macro starten als er een waarde in een cel veranderd naar 1 maar druk niet op enter of wordt niet verplaatst

Laatst bewerkt:
Hallo,

Misschien een simpele vraag:o maar ik ken het antwoord niet

Ik wil een macro starten als er een waarde in een cel veranderd naar 1 maar druk niet op enter of wordt niet verplaatst

Je kunt de Event Worksheet_Change gebruiken als code moet worden uitgevoerd bij het wijzigen van een cel

Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)

End Sub

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Heb deze zo ingevoegd maar print niet af , enkel als ik van cel wijzig start het uitprinten.

Maar hoe wordt het resultaat van die cel beïnvloedt maw welke aktie zorgt ervoor dat die waarde verandert ?

De plc stuur gewoon data door naar de pecifieke cel. deze staat standaar op nul en wanneer deze moet printen stuur hij een "1" naar de cel. waneer deze gedaan heeft met printen zal de plc de cel teru op "0" plaatsen. de macro voor het printen werkt nu wel maar ik denk dat ik deze niet juist aanspreek.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan