Hallo allemaal,
Omdat wij dagelijks veel documenten produceren die allemaal een document nummer moeten krijgen heb ik een document generator gebouwd met behulp van enkele forumleden. Nu willen we graag nog één functionaliteit hieraan toevoegen.
Op het blad "input" kan een gebruiker de gegevens van het document invoeren. Wanneer hij/zij op de knop "documentnummer aanmaken" drukt wordt het document op het tabblad "overzicht documenten" geplaatst. Dit werkt prima en moet zo blijven.
Nu hebben we ook nog een tabblad "Documentenlijst" waar deze documenten per discipline moeten terugkomen. In deze lijst moeten alleen die documenten worden opgenomen die op het tabblad "lijsten" in kolom C zijn gemarkeerd met een "x". Op het tabblad "input" kan de gebruiker dan invullen onder welke discipline het document valt.
Waar ik dus nog naar op zoek ben is dat als een gebruiker nu invult dat hij een document wil aanmaken die valt onder discipline B, dat daar ook het document wordt geplaatst. Hierdoor moeten er dus volgens mij eerst een regel worden ingevoegd onder discipline B die vervolgens gevuld moet worden. Als iemand discipline C selecteert moet dat daar dus gebeuren. Dit hoeft dus alleen met de documenten die op het tabblad "Lijsten" met een "X" zijn gemarkeerd.
Wij hebben zelf al wat geprobeerd maar komen er niet uit. Ik heb die code er nu maar uit gehaald omdat het niet werkt. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt
Groet,
Marc
P.s ik heb het bestand op me server opgeslagen omdat die groter is dan 100kb.
Bestand: http://madra.synology.me:5000/fbsharing/cqRo2COY
Omdat wij dagelijks veel documenten produceren die allemaal een document nummer moeten krijgen heb ik een document generator gebouwd met behulp van enkele forumleden. Nu willen we graag nog één functionaliteit hieraan toevoegen.
Op het blad "input" kan een gebruiker de gegevens van het document invoeren. Wanneer hij/zij op de knop "documentnummer aanmaken" drukt wordt het document op het tabblad "overzicht documenten" geplaatst. Dit werkt prima en moet zo blijven.
Nu hebben we ook nog een tabblad "Documentenlijst" waar deze documenten per discipline moeten terugkomen. In deze lijst moeten alleen die documenten worden opgenomen die op het tabblad "lijsten" in kolom C zijn gemarkeerd met een "x". Op het tabblad "input" kan de gebruiker dan invullen onder welke discipline het document valt.
Waar ik dus nog naar op zoek ben is dat als een gebruiker nu invult dat hij een document wil aanmaken die valt onder discipline B, dat daar ook het document wordt geplaatst. Hierdoor moeten er dus volgens mij eerst een regel worden ingevoegd onder discipline B die vervolgens gevuld moet worden. Als iemand discipline C selecteert moet dat daar dus gebeuren. Dit hoeft dus alleen met de documenten die op het tabblad "Lijsten" met een "X" zijn gemarkeerd.
Wij hebben zelf al wat geprobeerd maar komen er niet uit. Ik heb die code er nu maar uit gehaald omdat het niet werkt. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt
Groet,
Marc
P.s ik heb het bestand op me server opgeslagen omdat die groter is dan 100kb.
Bestand: http://madra.synology.me:5000/fbsharing/cqRo2COY