Hallo,
Ik heb de volgende macro staat in een xlsm bestand:
Echter als ik de code gerund wordt dan volgt er een foutmelding:
Zelfs als ik expliciet een verwijzing doe naar de locatie waar het bestand staat dan krijg ik deze foutmelding.
De macro DesignEntry is als public gedeclareerd en beide bestanden staan in dezelfde directory. De add-in staat ook in de lijst met add-ins van Excel.
Om het even expliciet te zeggen: dit gebeurt onder Excel 2007. Onder Excel 2003 heb ik het wel werkend met deze code opzet.
Weet iemand toevallig hoe ik deze aanroep wel moet doen zodat het werkt want ik kom er inmiddels niet meer uit.
Ik heb de volgende macro staat in een xlsm bestand:
Code:
Private Sub Workbook_Open()
Application.Run ("'ElementClasses (version 15).xlam'!VBAProject.EntryExitPoint.DesignEntry")
End Sub
Echter als ik de code gerund wordt dan volgt er een foutmelding:
Run-time error '1004':
Cannot run the macro "ElementClasses (version 15).xlam'!VBAProject.EntryExitPoint.DesignEntry'. The macro may not be available in this workbook or all macros may be disabled.
Zelfs als ik expliciet een verwijzing doe naar de locatie waar het bestand staat dan krijg ik deze foutmelding.
De macro DesignEntry is als public gedeclareerd en beide bestanden staan in dezelfde directory. De add-in staat ook in de lijst met add-ins van Excel.
Om het even expliciet te zeggen: dit gebeurt onder Excel 2007. Onder Excel 2003 heb ik het wel werkend met deze code opzet.
Weet iemand toevallig hoe ik deze aanroep wel moet doen zodat het werkt want ik kom er inmiddels niet meer uit.