macro verhindert me files op te slaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter royvd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

royvd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2011
omdat de gebruikers van mijn entry file macro's moeten hebben ingeschakeld gebruik ik een stuk code dat ervoor zorgt dat bepaalde sheets verborgen worden bij het in- / niet inschakelen van macro's. deze code heb ik letterlijk uit onderstaande link gekopieerd:

http://www.vbaexpress.com/kb/getarticle.php?kb_id=379#instr

de code werkt feilloos echter: ik heb een andere file die historische data A kopieert naar mijn entry file - deze opslaat onder een nieuwenaam, sluit en vervolgens weer opent om historische data B te kopieren, op te slaan enz. enz. deze file maakt dus een heleboel entry files aan met historische data die ik toewijs aan gebruikers om hun nieuwe data ook in te zetten. het probleem is echte dat sinds ik de code uit bovenstaande link heb toegevoegd er geen files meer worden aangemaakt. het probleem zit hem volgens mij in het 'saven' van de file onder een nieuwe naam. de code die ik gebruik is de volgende:

Dim k As Integer
Dim Names As Range
Set Names = Range("list")

For k = 1 To 60

... stuk code over kopieren data ...

ActiveWorkbook.SaveAs
ActiveWorkbook.Close
Next k

Tijdens het aanmaken van de files kan ik wel zien dat er allerlei handelingen worden uitgevoerd en dit gebeurd ook 60 (=k) keer. Toch zijn er geen files aangemaakt in de map die ik heb opgegeven... Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Loop eens met F8 door jouw code heen, waarschijnlijk :rolleyes: pakt ie bij SaveAs de VBAExpress routine op en op dat moment wil je dat dus niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan