• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro voor bestand te mailen

Status
Niet open voor verdere reacties.

davylenders123

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
Ik ben opzoek naar een macro die ik op een commando button kan zetten om een mail te sturen naar een bepaalde persoon.

Het bestand moet elke week worden doorgestuurd naar 2 personen.
Nu zou ik dat graag vanuit excel doen door op een commando button te klikken die dan het bestand opslaat en via mail ineens doormails naar die 2 personen.

Welke code heb ik daar voor nodig ?

dit is al elvendertig keer behandeld geweest op dit en andere fora, telkens wordt er verwezen naar de site van Ron de bruin of wordt er een variatie op zijn ideeën gemaakt.
Doe even je huiswerk en gebruik je geavanceerde zoekfunctie of ga naar Ron's site.

hey excelamateur, ook hier steek ik mijn neus es door het raam :)

ik heb de macro es geprobeerd in een testbestand, en dit lukt zonder problemen.
nu heb ik twee vraagjes daaromtrent :)

zou het mogelijk zijn om daar een repeat (of timer) op te zetten? dat deze bv elke dag op een bepaald uur gemaild wordt naar bepaalde personen?

ik moet nog es bekijken hoe het in zijn werk gaat om de werkmap, die natuurlijk een macro bevat om te mailen, te kopieren als een gewone werkmap en zo door te mailen. Tenzij jij een vlottere manier kent? :)

groeten,
spiesse

zou het mogelijk zijn om daar een repeat (of timer) op te zetten? dat deze bv elke dag op een bepaald uur gemaild wordt naar bepaalde personen?
groeten,
spiesse
Staat je werkmap dan iedere dag , om dat uur dat er moet gemaild worden open ?

Bezoek eens de website van Luc Hendrickx , kan zijn dat er daar een invoegtoepassing staat i.v.m. een alarm in Excel .

Oeps , eigenlijk heb je ingebroken in deze topic uit februarie 2011 .

Laatst bewerkt:
oei, ik zie dat de vraag op opgelost staat :)
dus blijkbaar doe ik iets illegaals? :)

ik zou eventueel er voor kunnen zorgen dat de werkmap elke dag om dat uur open staat :)
googlen op luc hendrickx brengt me op zijn site?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan