macro voor het exporteren en importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

John van Herk

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2006
wie kan een macro schrijven voor het exporteren van alle contactpersonen van user1 en een macro voor het importeren van dezelfde contactpersonen bij user2?

Laatst bewerkt:
:shocked:
Jij :)
Volgens mij is het niet de bedoeling om hier kant en klare oplossingen te vragen...
Definieer je vraag fatsoenlijk en vermeld meteen even met welke access versie je werkt.

Het kan eenvoudig maar je moet wel met veel meer info komen en aangeven waar je vast loopt.

Ik heb hier erg veel ervaring mee dus hou je niet in..

Laatst bewerkt:
Yes indeed ,

Wij zijn er om te helpen , en om Samen en oplossing te zoeken.:)
Maar uiteindelijk komt het meeste toch langs uwe kant .

Groet
Romain

Snel, sneller, snelst

dachten jullie dat ik er al helemaal niets aan gedaan had. helaas mis. ik heb al van alles geprobeerd en ben nu bezig met de codes van Helen Feddema.
Toch bedankt voor jullie positieve bijdrage aan het oplossen van de vraag.

2000 (9.0.3821 SR-1). mag ik vragen waarom je dat wil weten? zo ja, waarom wil je dat weten?

Ik wil je wel helpen hoor ;) :
De manier van aanmaken verschilt tussen de oude en nieuwe (2007) versie.

Volgende vraag, naar welk formaat wil je exporteren?

En vanuit welk formaat ga je importeren?

Ik heb erg veel verschillende import -en export macro's gemaakt vooral voor txt en csv bestanden. Er zitten af en toe wat verborgen opties tussen.

laat ik het zo schrijven: