• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro voor het verwijderen van cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpgmaas

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2010
Hallo,

Ik heb een macro nodig die cellen verwijderd als deze aan een voorwaarde voldoet.
Ik heb een aantal verenigingen in een document, dit is een export uit een database.
Van een aantal verenigingen zijn er geen leden, ik wil dan via een macro ook de naam verwijderen van die vereniging.
Ik heb zelf al een macro voor het verwijderen van de legen cellen, alleen dan blijft de naam van de vereniging staan ook als er geen leden zijn.
En die wil ik nou ook verwijderen voor een duidelijker overzicht.
Voorwaardelijke opmaak werkt niet omdat hij de cellen verschuift en dit dan niet werkt.
In het voorbeeld staat hoe ik het zou willen en hoe ik het nu krijg.

Groetjes Jean-Paul

Bijlagen

Kan je niet beter je sheet even opieuw opzetten en er daarna wat "slimme" dingen meedoen?

Kan je niet beter je sheet even opieuw opzetten en er daarna wat "slimme" dingen meedoen?

Nee dat kan niet dit is maar een simpel voorbeeld, het echte bestand is geheel beveiligd en bestaat uit vb forms en macro's.
Een soortgelijke lijst komt er uit als ze op een button klikken "zie voorbeeld dit is wat ik nu krijg".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan