Met Writer maak ik een document dat ik verzend als pdf per mail. Het mail programma start op en plaatst het actuele document als bijlage in het mail programma.
Ik zou nog 3 bijkomende acties hierbij willen automatiseren :
- In de body van de mail zou ik een standaard tekst willen versturen
- Samen met het actuele document dient er automatisch nog een tweede pdf als bijlage toegevoegd worden, die ook altijd dezelfde is
- De tekst voor het onderwerp van de mail wordt ook al in het document van writer getypt. Dit zou ik graag automatisch willen laten invullen bij de mail
Ik denk dat ik dit via een macro moet geregeld krijgen.
Iemand een idee ?
Ik zou nog 3 bijkomende acties hierbij willen automatiseren :
- In de body van de mail zou ik een standaard tekst willen versturen
- Samen met het actuele document dient er automatisch nog een tweede pdf als bijlage toegevoegd worden, die ook altijd dezelfde is
- De tekst voor het onderwerp van de mail wordt ook al in het document van writer getypt. Dit zou ik graag automatisch willen laten invullen bij de mail
Ik denk dat ik dit via een macro moet geregeld krijgen.
Iemand een idee ?