RobDuits1984
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 2 mei 2016
Goedenavond,
Ben al een paar weken aan het stoeien met het volgende. Ik heb een .xlsm-bestand, welke de volgende functionaliteit moet gaan krijgen:
In een cel dient de gebruiker aan te geven in welke directory / map het bestand moet worden opgeslaan (B6) op zijn/haar computer.
In een ander cel (B10) staat de naam welke het bestand moet krijgen.
Op basis van deze gegevens dient het bestand te worden opgeslagen als .pdf
Het origineel moet bewaard blijven als .xlsm-bestand
Vervolgens moet het .pdf-bestand via de applicatie Lotus Notes verzonden worden naar twee vaste emailadressen (B12 en B13).
Dit alles bij elkaar groeit mij enigszins boven het hoofd. Ben enigszins bekend met VBA, maar elke keer gaat er iets fout waardoor het uiteindelijk niet werkt.
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd en is dat ook gelukt?
Ik hoor het graag.
Ben al een paar weken aan het stoeien met het volgende. Ik heb een .xlsm-bestand, welke de volgende functionaliteit moet gaan krijgen:
In een cel dient de gebruiker aan te geven in welke directory / map het bestand moet worden opgeslaan (B6) op zijn/haar computer.
In een ander cel (B10) staat de naam welke het bestand moet krijgen.
Op basis van deze gegevens dient het bestand te worden opgeslagen als .pdf
Het origineel moet bewaard blijven als .xlsm-bestand
Vervolgens moet het .pdf-bestand via de applicatie Lotus Notes verzonden worden naar twee vaste emailadressen (B12 en B13).
Dit alles bij elkaar groeit mij enigszins boven het hoofd. Ben enigszins bekend met VBA, maar elke keer gaat er iets fout waardoor het uiteindelijk niet werkt.
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd en is dat ook gelukt?
Ik hoor het graag.