Bekijk bijlage voorbeeld.zipIk probeer een macro te maken om alleen de nummers af te drukken die ik in mijn naam definitie heb aangegeven, in dit geval, ID. De lay-out staat op cliënt op cga en in cel A6 geef ik nu het nummer op en druk dan op print (let verder niet op de#nb) hier staan normaal alle gegevens en prijzen.
Ongeveer als dit alleen dan met de niet optellen maar alleen de nummers die bestaan, nu moet ik alle nummers handmatig invoeren en dan op printen.
dim i As integer
For i% = 1 To 200
teller = Range("A6") + 1
Range("A6") = teller
ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=1, Collate:=True
next i
End Sub
Ik heb verschillende macro oplossingen gevonden op de forums maar niet de goede. Ik weet dat ik range moet aangeven maar krijg het gewoon niet voor elkaar, heb gezien dat Cobbe hier heel goed in is ;-)
Ongeveer als dit alleen dan met de niet optellen maar alleen de nummers die bestaan, nu moet ik alle nummers handmatig invoeren en dan op printen.
dim i As integer
For i% = 1 To 200
teller = Range("A6") + 1
Range("A6") = teller
ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=1, Collate:=True
next i
End Sub
Ik heb verschillende macro oplossingen gevonden op de forums maar niet de goede. Ik weet dat ik range moet aangeven maar krijg het gewoon niet voor elkaar, heb gezien dat Cobbe hier heel goed in is ;-)
Laatst bewerkt: