Beste mensen,
Ik ben bezig met het maken van een uitgebreid overzicht in excel. Nou probeer ik met behulp van 4 checkboxen (type: form control) steeds maar een beperkt aantal rijen weer te geven.
Omdat het overzicht nog steeds bijgewerkt moet kunnen worden is het te onhandig om elke checkbox aan vaste rijen te koppelen. Ik wil daarom een extra kolom (A) gebruiken waarin de waarden 1 t/m 4 staan. Checkbox 1 moet, wanneer aangevinkt, alleen de rijen met het getal 1 weergeven, Checkbox 2 de rijen met getal 2 enz.
Het lukt me wel om de checkbox een bepaalde rij te laten weergeven en verbergen, alleen de IF functie die nodig is voor het selecteren van de juiste rien met een bepaalde waarde krijg ik maar niet goed ingevoerd.
Iemand enig idee hoe dit als macro in te voeren is?
Alvast hartelijk bedankt!
Ik ben bezig met het maken van een uitgebreid overzicht in excel. Nou probeer ik met behulp van 4 checkboxen (type: form control) steeds maar een beperkt aantal rijen weer te geven.
Omdat het overzicht nog steeds bijgewerkt moet kunnen worden is het te onhandig om elke checkbox aan vaste rijen te koppelen. Ik wil daarom een extra kolom (A) gebruiken waarin de waarden 1 t/m 4 staan. Checkbox 1 moet, wanneer aangevinkt, alleen de rijen met het getal 1 weergeven, Checkbox 2 de rijen met getal 2 enz.
Het lukt me wel om de checkbox een bepaalde rij te laten weergeven en verbergen, alleen de IF functie die nodig is voor het selecteren van de juiste rien met een bepaalde waarde krijg ik maar niet goed ingevoerd.
Iemand enig idee hoe dit als macro in te voeren is?
Alvast hartelijk bedankt!