• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro-vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem Blaas

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
Goedenmiddag lezers

Weer eens een vraagje over macro's

Ik ben bezig een macro te laten zoeken tussen velden met diverse datums
nu ging ik ervan uit dat de kreet BETWEEN voor hem bekend was , edoch die kent hij niet

Is hier een andere kreet voor

Bij voorbaat dank

Willem Blaas

Goedenmiddag lezers

Weer eens een vraagje over macro's

Ik ben bezig een macro te laten zoeken tussen velden met diverse datums
nu ging ik ervan uit dat de kreet BETWEEN voor hem bekend was , edoch die kent hij niet

Is hier een andere kreet voor

Bij voorbaat dank

Willem Blaas

Neen, zoek tegelijkertijd op een datum groter dan de kleinste datum en tegelijk een datum kleiner dan de grootste datum. Ertussen dus...

Snappie?

Wigi

Neen, zoek tegelijkertijd op een datum groter dan de kleinste datum en tegelijk een datum kleiner dan de grootste datum. Ertussen dus...

Snappie?

Wigi

had wel zoiets gedacht (het is tenslotte simpel) maar dacht och Wigi heeft misschien niets te doen , maar toch BEDANKT.

had wel zoiets gedacht (het is tenslotte simpel) maar dacht och Wigi heeft misschien niets te doen , maar toch BEDANKT.

Ik bedenk mij nu net dat er wel iets is met een Select Case structuur. Maar veel winst ga je niet maken tegenover de IF structuur.

Bedankt om mij bezig te houden :D

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan