• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro werkt niet door veranderende cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wernervanstrien

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2013
Voor degene die het weten,

Ik heb een bestand bijgevoegd. Daarin zet de Macro de opgetelde uren van een week op 0:00 , terwijl ik een macro had gemaakt die de uren steeds goed op zou moeten tellen. Dat doet hij niet. Dit zal komen doordat de uren middels een formulier worden doorgevoerd en de database aan uren steeds groter wordt en de cellen nooit op dezelfde pleks staan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat een macro toch steeds de uren die boven het vak met de formule zitten worden gepakt?

Graag reactie.

Groet,

Werner

Bekijk bijlage UrenOpmaak.xlsm

Het bijgevoegde blad bevat geen macro.

Hoi,

Hoeft ook niet perse. Het gaat ermij om dat als ik door te filteren steeds per persoon en per weeknummer een verzameling heb van de uren gemaakt per dag. Dat ik dan op een knop kan duwen die ongeacht de hoeveelheid uren gemaakt / dagen gewerkt, steeds de cellen die daarboven hangen worden opgeteld en de totaaluren eruit komen gerold op steeds dezelfde plek op pagina 1.

Is dat mogelijk?

Werner

Ah, ok. Dan had ik je verkeerd begrepen. Dat kan overigens volgens mij gewoon met een formule, maar dat laat ik even aan een ander.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan